diumenge, 13 de maig del 2012

PROVA 1a (3a avaluació)

PROVA 1a de la 3a AVALUACIÓ
CURS 4t A NOM DE L’ALUMNE/A:__________________________________________________
1. Substitueix els complements que calga per un pronom feble. (1,5/0,3)
Quan es va dirigir al nen es va tornar vermell. Aquell noi sembla una mica ruc. El pare es posa trist. En saber la noticia es van quedar parats. En Joan compra cromets a Maria. No engeguis la televisió a la casa del Joan. L'Anna escriu a la Mercè un poema Comprarem un pollastre rostit a la cantonada Portem berenar per a la Bruna Penja el quadre del paisatge Deixa la bicicleta a l'Aleix
2. Completa els buits amb un pronom relatiu (i afig una preposició si cal). (1,5/0,3) Tots ploraven, em féu posar trist. Un problema molts fugen i no volen saber res. Em va dir que no ho havia fet ell, jo vaig respondre que no era veritat. La ploma escric me la van regalar pel meu sant. Els ideals es va sacrificar. Són coses no ens hem acostumat. El senyor et parlo avui viu a Sarrià. Les persones en confiava em varen defraudar. Ja hem revisat aquesta comanda i va arribar ahir. El llibre ha estat prologat pel president de l'associació, és la persona que en va fer la presentació al públic.
3. El registre científic i tècnic. (1)
4. La poesía de les avantguardes. (1)
5. Explica la connotació d’aquests mots. (1/0,2) Lleó Ball Llibre Guerra Café Institut
6. Expressió escrita. Un 4% de percentatge i 150 mots sobre un dels dos temes proposats: A) Ens agrada el món on vivim? B) Descripció d'un paisatge d'hivern, estiu, tardor, primavera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada